Trailer.

Jag kollade länge på killen som hade satt sig mittemot mig i ringen.
- My name is Edward and I have a brain tumor.
Trots att hans hår var kort nu gick det inte att ta miste på vem han var. Harry Styles, från bandet One Direction. Bandet som slutade sin karriär plötsligt och ingen visste vad som hände med dom. Rykterna gick att Harry hade fått spelet och dödat Louis. Kanske var det därför han hade bytt namn..
Han lyfte blicken och kollade på mig. Jag märkte att alla andra i ringen var tysta.
- Umh.. My name is Clara and i have leukemia. Harry kollade mig rätt in i ögonen.
_________
När Harry öppnar sig om sin sista önska blir han länken till ett liv utanför sjukhuset. Ett liv Clara aldrig har haft. Men Harry bär även på en mörkt hemlighet om vad som hände med de värlsberömda bandet One Direction..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0