Kapitel 26 - promise

Sophies perspektiv.

Why? Liams gråt var hjärtskärande. Hans fingrar borrade sig in i min rygg och han klamrade sig fast i min famn. Han hade gråtit konstant de tre senaste timmarna.
- She wasn't even old. How could she leave me like that? And what will happen to the horses? Who'll take care of them? Jag strök honom långsamt över ryggen.
- She was old Liam. It'll be fine, i promise. She'll always be there for you even if you can't see her.Jag kände tårar trycka på bakom ögonen. She was a lovely old lady, she really loved you. I'm sure she's up there watching you, wherever you'll go. you'll met her again.
Han kollade på mig med rödsprängda ögon.
- Are you sure? 
- Promise. 
Jag kunde känna hur hans tårar började rinna igen när han lutade sitt huvud mot min axel. Vi hade suttit på hans hotellrum i flera timmar nu. Harry hade inte kommit tillbaka än och jag visste inte vart han var. Men jag brydde mig inte heller.
- Liam , if you want to, we can go out to your grandmothers house. We can check on the horses tomorrow. I'll follow you, if you want to?
Han kollade på mig och log ett försiktigt leende. 
- Yes.. I want. Are you sure you want to follow me?
Jag nickade och strök honom över håret.
- Ofcourse, that's what friends are for. Han slog ner huvudet igen och snyftade.
- Promise me you'll never leave me? 
Jag nickade långsamt.
- Promise. Han lyfte sitt huvud och kollade mig i ögonen. Hans ögon var rödkantade och hans hår låg slarvigt över huvud. Han lutade sitt huvud långsamt mot mig och innan jag han tänka kysste han mig. Jag kollade förvånat på honom hans röda ögon kollade sorgset på mig. När han lutade sig fram andra gången hade jag inte hjärta att putta bort honom. Han var så ledsen..


Jag flög ifrån honom när dörren slogs upp. Harry kom in och stod chockat i dörröppningen i några minuter innan han gick fram till Liam.
- Liam, i'm so sorry. Harry kramade honom hårt. Liam slängde en orolig blick på mig. 
- Harry..Can i talk to you? Jag ville inte avbryta dom i kramen men jag var tvungen. Vi gick utanför Liams hotellrum.
- Harry, i'm sorry, it just kind of happened and i didn't want to make him more sad.
- Sophie, i understand. Harry kollade på mig med snälla ögon. It's okey, i promise. 
Jag log tacksamt mot honom innan vi gick in till Liam igen.


Efter några timmar somnade Liam. Jag och Harry hade suttit hos honom ända tills han hade somnat. Harry hade burit honom till sängen och vi stod länge och kollade på honom.
- He likes you. 
- I know.

Harry kollade sorgset på mig.
- What? Jag kollade oroligt på honom.
- Nothing. Let's go to bed. Han tog min hand och guidade mig ut från det mörka rummet och in på hans ljusa hotellrum. Han gick bakom mig in genom dörren och hans hand lanade omedvetet på min svank när han guidade mig fram till garderoben. Det pirrade till i mig.

Han höll fram en t-shirt mot mig. 
- You can take this today. 
Jag tog s-shirten och vände mig om. Snabbt drog jag min gamla tröja över huvudet och tog på mig t-shirten istället. När jag vände mig om kollade Harry generat på mig. Jag log osäkert på honom. Han vände sig om och började byta om. Jag gick bort och lade mig i sängen och väntade spänt på honom. ljuset släcktes och efter några minuter kände jag hans varma kropp krypa ner brevid mig. Jag flyttade mig närmre honom. Mina fingrar strök försiktigt över hans mage. Jag kände en lust i mig, en lust jag aldrig känt förut. Det skrämde mig lite. Jag lutade mig försiktigt fram och kysste honom.

 

Harrys perspektiv.
Jag försökte föreställa mig Louis röst i huvudet när jag kände Sophies läppar sluta sig om min kuk. " It's okey to have sex with her ".
Och jag var tvungen att erkänna att jag kände en viss njutning av hennes beröring. Jag slappnade av en aning när jag kom ihåg vad Louis hade sagt. 
It doesn't mean that you love her if you have sex with her. 
Jag flätade in mina händer i Sophies hår. Jag stönade. Det var inte långt kvar tills jag skulle komma. Hennes händer strök långsamt över mina bara ben. 
- Sophie.. Sophie i'm coming. Jag drog snabbt bort hennes huvud från min kuk. Jag vägrade komma i hennes mun. Jag flämtade av ansträngning. Hon lade sig på min mage. Jag kollade nervöst på henne.
- Do you want me to.. Jag var nervös. Jag hade aldrig gjort det på en tjej innan.
- I want to do it now. Harry. Jag såg i hennes ögon vad hon menade. Mina händer skakade nervöst när jag försiktigt vände henne så hon låg under mig. Jag lade mig över henne.
- It's my first time Harry. Hon log mot mig. Jag försökte le tillbaka. Jag vågade inte säga att det var min första gång med en tjej..


Mina händer famlade nervöst mot hennes underliv. Hon fnissade och puttade bort mina händer. Varsamt tog hon tag i min kuk och guidade mig rätt. Hon stönade av smärta när jag tryckte till. Jag gled långsamt in i henne.
- Are you okey? Jag kollade oroligt på henne.
- Yes.. Jag såg att hon fick ont. Jag strök henne långsamt över håret.
- Harry, it's okey. It really is.
Jag rörde mig sakta över henne. Det var en annorlunda känsla. Jag kunde till och med känna en viss njutning i det. Sophie flämtade under mig. Jag ökade takten lite. Hennes händer klamrade sig fast på mina axlar. Hon viskade mitt namn flera gånger.

- Sophie.. I'm coming. Jag kollade nervöst på henne. Jag hade aldrig varit med om dethär innan. Hon nickade med slutna ögon. Jag slappade av. Hon stönade när hon kände hur jag kom i henne.  Jag drog mig sakta ur henne och lade mig brevid henne. Vi båda flämtade av ansträngning. Hon log mot mig.
- Harry, it's was amazing.
Trots att jag hade haft dåligt samvete kunde jag inte låta bli att hålla med. Det var en otrolig och ny känsla jag hade upplevt.
Sophie satte sig chockat upp och stirrade på mig.
- What? Jag kollade oroligt på henne.
- Harry..We forgot to use a condom..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0